Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дясното стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с дясното стъкло

    Преди няколко дни докато вдигах дясното стъкло на предната врата се чу шум на нещо счупено и стъклото се смъкна до долу .Махнах кората и видях, че тази бяла пластмаса която е на релсата вертикалката през която мисля, че преминава жилото се е счупила.Има ли нещо което с което мога да го залепя да издържи напъна на жилото и тежината на стъклото.Питам ви това, защото ходих по разни авто морги където ми предлагат единствено цялата машинка за ел-стъклото и започват разговора с цени от 80 лева нагоре. И дали някъде може да се намери само тая пластмаска ....
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
    Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
    Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

  • #2
    Може!От Пежо,но не помня кой модел става водача.Отиваш с водача в някой магазин,където продават и ще ти намерят.Няколко лева е водач и няколко лева е зегерката отзад.Другия вариант е имам втора употреба ако искаш пиши ми да ти пратя.
    Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
    За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

    Comment


    • #3
      Извадил ли си цялата машинка да я огледаш? При мен се бяха строшили металните планки които държат водача и пластмасата е закачила някъде и тогава се беше счупила и тя. Провери да не е и при теб така и да се наложи наистина да търсиш цяла машинка или да я заваряваш като най-евтин вариант и тогава да търсиш пластмасовия водач.
      156 Sportwagon 02'

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Subsense Покажи съобщение
        Преди няколко дни докато вдигах дясното стъкло на предната врата се чу шум на нещо счупено и стъклото се смъкна до долу .Махнах кората и видях, че тази бяла пластмаса която е на релсата вертикалката през която мисля, че преминава жилото се е счупила.Има ли нещо което с което мога да го залепя да издържи напъна на жилото и тежината на стъклото.Питам ви това, защото ходих по разни авто морги където ми предлагат единствено цялата машинка за ел-стъклото и започват разговора с цени от 80 лева нагоре. И дали някъде може да се намери само тая пластмаска ....
        Колега, не знам какво точно представлява въпросният детайл, но има вероятност да е същия или подобен на този при задните стъкла на 166 цата.
        Погледни тази тема и прецени

        За региона на София, въпросният детайл го продават тук струва към 15 лв.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Дори и да стигнеш до смяна на машинка, при толкова много 156-ци на части, не мисля че 80 лева е адекватна цена ...
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Това упражнение го правих, за лепене забрави, дори и при смяна на пластмасата си е приключение ако въжето се е намотало вътре в барабана на машинката.Срещу 50 лв си смених целия механизъм и мирясах.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Това упражнение го правих, за лепене забрави, дори и при смяна на пластмасата си е приключение ако въжето се е намотало вътре в барабана на машинката.Срещу 50 лв си смених целия механизъм и мирясах.
              Намерих си цялата машинка с всичкото му за 30 лева.Утре ще се мъчим да я сменим
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
              Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
              Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

              Comment


              • #8
                Трябва да извадиш стъклото.Освобождават се водачите, маха се уплътнителната гума, стъклото се завърта на 90 градуса и го изваждаш нагоре.Сменяш механизма, джама по обратния ред, намести водачите, пробвай стъклото на ръка дали се движи лесно закопчаваш пеперудката и те така.Успех.Абе кофти е да караш Алфа с отверка или клечка на джама.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Трябва да извадиш стъклото.Освобождават се водачите, маха се уплътнителната гума, стъклото се завърта на 90 градуса и го изваждаш нагоре.Сменяш механизма, джама по обратния ред, намести водачите, пробвай стъклото на ръка дали се движи лесно закопчаваш пеперудката и те така.Успех.Абе кофти е да караш Алфа с отверка или клечка на джама.
                  Благодаря за информацията
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                  Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                  Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Трябва да извадиш стъклото.Освобождават се водачите, маха се уплътнителната гума, стъклото се завърта на 90 градуса и го изваждаш нагоре.Сменяш механизма, джама по обратния ред, намести водачите, пробвай стъклото на ръка дали се движи лесно закопчаваш пеперудката и те така.Успех.Абе кофти е да караш Алфа с отверка или клечка на джама.
                    Това не е вярно, стъклото не се вади. Ти на тоя принцип и вратата ще свалиш за да е по-лесно
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Мда и аз не изкарах стъклото, а и смяната изобщо не беше трудна.Махаш кората отвиваш няколко болта изкарваш машинката, вкарваш новата,напасваш стъклото за водача завиваш няколко болта и си готов.
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                      Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                      Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Това не е вярно, стъклото не се вади. Ти на тоя принцип и вратата ще свалиш за да е по-лесно
                        E при мене проклетия механизъм не иска да излезе без вадене на стъклото.И в горно и в долно положение го пробвох няма място да излезе.По-лесно ми беше да го махна.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Бялата пластмаса може да се вземе също и от машинките, които не са ЕЛ едни и същи са

                          Comment

                          Working...
                          X